Показати скорочений опис матеріалу
Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг
dc.contributor.author | Собко, Б. Ю. | |
dc.contributor.author | Ложніков, О. В. | |
dc.contributor.author | Трегуб, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-26T10:24:48Z | |
dc.date.available | 2022-10-26T10:24:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Собко Б. Ю. Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг / Б. Ю. Собко, О. В. Ложніков, О. В. Трегуб // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 68. – С. 115-123. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/161829 | |
dc.description.abstract | Мета. Встановлення залежності продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування будівельної сировини з кар’єрів при будівництві нових автомобільних доріг. Методика дослідження. Аналітичний метод дослідження використовувався при теоретичних узагальненнях і формулюванні висновків досліджень. Графічний метод застосовувався для наочного співставлення результатів дослідження при транспортуванні будівельної сировини для спорудження полотна автомобільних доріг на різні відстані. Розрахунково-конструктивний та порівняльний методи дозволили визначити вплив відстані транспортування заданого об’єму будівельної сировини на продуктивність і кількість транспортного устаткування. Результати дослідження. Встановлено, що залежність продуктивності автосамоскидів від відстані транспортування є степеневою при перевезенні будівельної сировини з кар’єрів для спорудження полотна автомобільної дороги. Встановлено, що основною відмінністю запропонованої методики розрахунку продуктивності автосамоскидів від існуючих є врахування фактору зміни швидкості руху транспортного засобу на різних ділянках траси від кар’єру до об’єкту будівництва. Встановлені результати в подальшому дозволять визначити ефективну відстань транспортування вторинної сировини з рудних кар’єрів для будівництва доріг у порівнянні з використанням піску з кар’єрів нерудних корисних копалин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НТУ "ДП" | uk_UA |
dc.subject | будівництво автомобільної дороги | uk_UA |
dc.subject | автосамоскид | uk_UA |
dc.subject | продуктивність устаткування | uk_UA |
dc.subject | відстань транспортування | uk_UA |
dc.subject | будівельна сировина | uk_UA |
dc.subject | highway construction | uk_UA |
dc.subject | dump truck | uk_UA |
dc.subject | equipment output | uk_UA |
dc.subject | haulage distance | uk_UA |
dc.subject | building materials | uk_UA |
dc.title | Визначення впливу відстані транспортування сировини на продуктивність автосамоскидів при будівництві автомобільних доріг | uk_UA |
dc.title.alternative | Determination the influence of haulage distance of raw materials on road dump trucks output | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 625.7/.8 | uk_UA |