Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБілякова, Ольга
dc.date.accessioned2023-01-07T12:54:57Z
dc.date.available2023-01-07T12:54:57Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162002
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме кав'ярні «Кава Muse», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння споживачів кав'ярні з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів та розраxовано його місткість. Об’єкт дослідження: збутова діяльність кав’ярні «Кава Muse». Метою дипломної роботи є розробка програми стимулювання збуту для кав’ярні «Кава Muse». Положення, що захищаються: дослідження споживачів та маркетингової діяльності підприємства дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації при виборі кав’ярні, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії у цій сфері. Результати дослідження будуть використані кав'ярнею «Кава Muse», задля підвищення обізнаності споживачів і удосконалення програми стимлювання. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень. Висновки, пропозиції щодо удосконалення програми стимулювання збуту у кав’ярні. У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, IFASаналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, СЕГМЕНТУВАННЯ, КОНКУРЕНЦІЯuk_UA
dc.titleПрограма стимулювання збуту та пропозиції з її впровадження в маркетингову діяльністьuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу