Дослідження каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу
Короткий опис(реферат)
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку розливного пива, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркетингове дослідження поведінки споживачів з метою визначeння цільового сегменту та розробки рекомендацій щодо формування інструментів просування підприємства на ринку пива.
Об’єкт розроблення: є маркетингова діяльність підприємства «Море пива» за адресою: проспект Людвіга Свободи, 52, м. Харків..
Мета кваліфікаційної роботи: визначення каналів взаємодії з клієнтом в омніканальному маркетингу.
Положення, що захищаються: за допомогою дослідження споживачів визначено цільовий сегмент, його поведінку за умов користування онлайн каналами збуту та виявлені канали щодо просування використовування омніканальної моделі збуту.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством «Море пива» задля розробки інструментів комунікаційної політики.
Кваліфікаційна робота має взаємозв’язок з виконаними курсовими роботами з маркетингового ціноутворення, маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, які надають послуги на ринку пива України. Робота має застосування у сфері комунікаційної політики на ринку пива. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні онлайн каналів збуту зі взаємовигідними умовами для споживання послуг в незалежності від сезону.
5
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення комунікаційної системи з використанням інструментів омніканального маркетингу.
У роботі використано статистичний метод, ситуаційний аналіз, опитування, метод експертних оцінок, інструменти матричного апарату (для побудови матриць конкурентоспроможності, SWOT-матриці), IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.