Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМалий, Олексій
dc.date.accessioned2023-01-07T13:11:44Z
dc.date.available2023-01-07T13:11:44Z
dc.date.issued2020-01-13
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162011
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Забава». Діяльністю компанії є надання послуг з розважальних атракціонів. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства «Забава» та визначено цільовий сeгмeнт. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою товарною політикою підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів України. Положення, що захищаються: проведено маркетингове дослідження, спрямоване на підвищення відповідності асортименту компанії вподобанням, потребам споживача та тенденціям попиту на ринку. Проведено сегментування та проаналізовано цільовий сегмент підприємства. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть взяті до уваги підприємством «Забава» для покращення зв’язку з клієнтами, та знаходження нових споживачів. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та іншими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з надання послуги оренди атракціонів України. Робота має застосування у сфері розвитку ринку розваг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розвитку ринку атракціонів, що задовільнять людські потреби. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: значущим є у подальшому удосконалення методів маркетингової взаємодії з 3 клієнтами, збільшення ефективності маркетингової діяльності підприємства. У роботі використано такі методи досліджeнь: анкeтування, матриця БКГ, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТУ, ОРЕНДА АТРАКЦІОНІВ, РИНОК РОЗВАГ, МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ.uk_UA
dc.titleФормування асортименту послуг підприємства на ринку розважальних атракціонів Україниuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу