Формування асортиментної політики підприємства та логістика дистрибуції на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано асортиментну політику підприємства, логістику дистрибуції у площині маркетингової діяльності на ринку послуг, визначено сильні та слабкі сторони підприємства. Проведено маркетингове дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку послуг. Здійснено аналіз зовнішнього, конкурентного середовища квіткового павільйону «Цвети». Запропоновано рекомендації з удосконалення маркетингової, асортиментної політики, стратегії, логістики дистрибуції підприємства.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності квіткового павільйону.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення формування асортиментної політики підприємства та логістики дистрибуції на ринку послуг. При цьому нагальним є розв’язання проблеми малої відвідуваності магазину в літній період.
Положення, що захищаються: проведено АВС-аналіз асортименту квітів, IFAS-аналіз підприємства. Досліджено особливості споживчих вподобань на ринку послуг, сформовано портрет споживачів квіткового магазину. Визначено вплив зовнішнього, конкурентного середовища на розвиток маркетингової діяльності підприємства на ринку послуг. Проведено PEST, EFAS, SWOT-аналіз квіткового павільйону «Цвети», визначено стратегічний напрямок розвитку. Запропоновано програму маркетингу.
Інформація щодо впровадження (за наявності): результати будуть використовуватися у квітковому павільйоні «Цвети» за адресою вул. Богдана Хмельницького 118Д.
Взаємозв’язок з іншими роботами кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень,
4
маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування, маркетингу промислового підприємства, поведінки споживача, науковими та практичними роботами з маркетингу.
Результати роботи можуть бути використані у квіткових магазинах в Україні, у сфері продажу квітів у вазонах та зрізаних квітів.
Робота має застосування у сфері логістики дистрибуції на ринку квітів.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у використанні більш вигідного товару в квітковій галузі, що підвищує рівень задоволеності споживача і суспільної значущості послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: доцільно удосконалювати інноваційні аспекти асортиментної політики підприємства квіткового магазину і розвивати логістичну дистрибуцію на ринку квітів.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, узагальнення, індукції і дедукції до маркетингових подій і явищ, мeтод eкспeртниx оцінок, принципи SMART, анкетування, дискриптивні дослідження, теорія маркетингу, логістики, конкуренції, поведінки споживача, АВС-аналіз, IFAS, PEST, EFAS, SWOT-аналіз.