Розширення асортименту послуг закладу громадського харчування
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 61 сторінка, 16 рисунків, 8 таблиць, 26 використаних джерел, 7 додатків.
Під час виконання кваліфікаційної роботи, було проаналізовано маркетингову діяльність підприємства, а саме: провели аналіз комплексу маркетингу за 4P та 7P7P, фінансово-економічних показників, описали структуру товарного асортименту, канали розподілу підприємства, провели конкурентне порівняння, виконали а наліз внутрішнього середовища
підприємства .
Об’єкт розроблення: розроблення шляхів розширення послуг закладу
громадського харчування.
Мета кваліфікаційної роботи: д ослідження аналіз та розробка шляхів
розширення асортименту послуг закладу громадського харчування
Результати та їх новизна: результатами проведеного маркетингового дослідження дозволили виявити проблеми в асортименті послуг підприємства, що вливає на фінансово-економічні показники. У сформованих пропозиціях були наведені чіткі завдання, дотримуючись яких, компанія може розширити асортимент послуг, підвищити економічні показники та збільшити конкурентоспроможність.
Рекомендації щодо використання результатів роботи: роботу рекомендовано використовувати безпосередньо досліджуваній компанії.
Економічна чи соціально-економічна ефективність роботи: дослідження та розширення асортименту послуг підприємства.
Методи дослідження:
IFAS EFAS SWOT аналізи, статистичний метод,
конкурентний аналіз, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища.
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами та практичними роботами.