Івент-маркетинг в системі комунікаційної діяльності підприємства
Abstract
Пояснювальна записка: 74 с., 17 рис., 11 табл., 3 додатки, 25 джерел
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ролердром «Рола-коло», а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведене маркетингове дослідження актуальних каналів комунікації для споживачів з метою виявлення найбільш актуальних серед запропонованих та виявлення ефективності використання event-маркетингу, як методу просування. Було проаналізовано діяльність Управління молоді та спорту при Обласній адміністрації та порівняно завдання й цільовий сегмент обох підприємств, досліджено можливість участі ролердрому в роботі Управління.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз актуальності комунікаційної діяльності підприємства та можливостей розвитку event-маркетингу на підприємстві відповідно до вподобань споживачів задля успішного просування підприємства.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ПП «Рола-коло» в маркетинговій діяльності підприємства задля впровадження ефективної програми просування для обізнаності цільової аудиторії щодо повного спектру послуг підприємства, особливо ролер-школи.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, науковими студентськими роботами з маркетингу, з звітами з виробничої практики. Робота має застосування у сфері event-маркетингу в спортивній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у досліджені ефективного методу просування та пропагандування спортивного способу життя.
У роботі використані такі методи досліджень: Методи експертних оцінок (оцінка) конкурентоспроможності; IFAS та EFAS аналіз (оцінка чинників внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства); PEST –
4
аналіз (оцінка макросередовища); SWOT – аналіз (оцінка переваг та недоліків підприємства); Метод маркетингових досліджень (опитування при зборі первинної інформації); Статистичний метод (проведення аналітичних оцінок результатів маркетингового дослідження).