Маркетингові комунікації підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 82 с., 23 рис., 12 табл., 1 додаток, 17 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову комунікаційну діяльність підприємства на флористичному ринку, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів підприємства з метою визначeння цільового сeгмeнту споживачів. Запропоновано маркетингову комунікаційну стратегію для подальшого розвитку підприємства та надано рекомендації щодо інструментів для її впровадження.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємства на флористичному ринку.
Мета кваліфікаційної роботи: формування маркетингових комунікацій підприємства на флористичному ринку.
Положення, що захищаються: дослідження сильних та слабких сторін компанії дозволило визначити напрями формування та впровадження комунікаційної стратегії підприємства на флористичному ринку.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть використані ФОП Куц В. В. задля підвищення завантаження потужностей виробництва шляхом залучення нових клієнтів внаслідок впровадження маркетингових комунікацій.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингу в флористичній галузі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення інструментів і методів маркетингових комунікацій
9
підприємства, підвищення впізнаваності бренду та інформованості споживачів.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз