Формування ефективного товарного асортименту підприємства
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 94 с., 18 рис., 15 таб., 1 дод., 40 джерел.
В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено товарний асортимент закладу громадського харчування.
Об’єкт дослідження – комерційна діяльність підприємства під назвою «Superhero café» (Юридична назва ФОП «Левчук В. Ю.»), яке знаходится в центральному районі міста Дніпро.
Мета кваліфікаційної роботи – вивчення теоретичних аспектів аналізу та формування товарного асортименту підприємства і розробка заходів щодо вдосконалення товарного асортименту ФОП «Левчук В. Ю.».
У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: системний аналіз (аналіз ефективності функціонування підприємства), застосування абсолютних і відносних величин, аналіз і синтез (при виробленні шляхів вдосконалення товарного асортименту підприємства), EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, метод попарних порівнянь, розрахунково- конструктивний, графічні прийоми (при ілюстрації аналітичної інформації).
Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ФОП «Левчук В. Ю.»