dc.contributor.author | Романенко, Володимир | |
dc.date.accessioned | 2023-01-19T10:14:36Z | |
dc.date.available | 2023-01-19T10:14:36Z | |
dc.date.issued | 2021-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162069 | |
dc.description | Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. Проведено маркетингове дослідження, проаналізовані його результати та розроблена маркетингова стратегія підприємства.
Об’єкт дослідження: маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку телекомунікаційних послуг.
Положення, що захищаються: маркетингова стратегія є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку послуг.
Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу.
Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової стратегії підприємства, яке здійснює діяльність на ринку телекомунікаційних послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: надані рекомендації щодо перегляду комплексу маркетингу підприємства для більш ефективної реалізації положень маркетингової стратегії підприємства.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), матриця БКГ, матриця конкурентного профілю, матриця Мак-Кінсі, матриця Ансоффа, анкетування. | uk_UA |
dc.description.abstract | Пояснювальна записка: 86 с., 22 рис., 17 табл., 7 додатків, 42 джерела.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок телекомунікаційних послуг, проведено аналіз внутрішніх та зовнішніх факторів впливу на підприємство. Проведено маркетингове дослідження, проаналізовані його результати та розроблена маркетингова стратегія підприємства.
Об’єкт дослідження: маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії підприємства на ринку телекомунікаційних послуг.
Положення, що захищаються: маркетингова стратегія є однією з найважливіших частин успішної діяльності підприємства на ринку послуг.
Кваліфікаційна робота тісно пов’язана з виконаними раніше курсовими та практичними роботами з дисциплін курсу вивчення маркетингу.
Результати досліджень, що викладені в кваліфікаційній роботі, можливо використати для розробки маркетингової стратегії підприємства, яке здійснює діяльність на ринку телекомунікаційних послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: надані рекомендації щодо перегляду комплексу маркетингу підприємства для більш ефективної реалізації положень маркетингової стратегії підприємства.
У роботі використані такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз), матриця БКГ, матриця конкурентного профілю, матриця Мак-Кінсі, матриця Ансоффа, анкетування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | МАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ПОСЛУГ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, АНАЛІЗ, ДОСЛІДЖЕННЯ, СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ТОВАРУ. | uk_UA |
dc.title | Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг | uk_UA |