Програма інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг в умовах кризи (на прикладі ПП «кафе «Buffet»)
Resumen
Пояснювальна записка: 90 с., 34 рис., 35 табл., 5 дод., 36 джерел.
Об'єкт дослідження – діяльність підприємств ринку послуг в умовах кризи.
Мета дослідження – визначення напрямів впровадження програми інноваційного маркетингу на ринку послуг в умовах обмежень діяльності закладів громадського харчування.
Методи дослідження – статистичні методи, методи експертних оцінок, інформаційно-цільовий, методи опитування, методи експертних оцінок, метод спостереження, багатокутник конкурентоспроможності кафе «Buffet» за складовими 7Р-аналізу, IFAS, EFAS і SWOT методи аналізу, модель 5 сил Портера,. STEР-аналізу та матриця EТОМ.
Результати дослідження – виявлено особливості інноваційного маркетингу на ринку споживчих послуг, розглянуто завдання та напрями застосування інструментів інноваційного маркетингу на ринку послуг, охарактеризовано стан вивчення проблеми застосування інструментів інноваційного маркетингу в умовах кризи, проведено обґрунтування програми інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи, визначено цільовий сегмент, вивчено трансформацію поведінки споживачів, проведено дослідження нової моделі маркетингового впливу в умовах кризових обмежень, надано обґрунтування комплексу інноваційного маркетингу для розвитку кафе в умовах кризи.
Положення, що захищаються – в умовах кризи заклади сфери послуг можуть вижити та успішно функціонувати тільки шляхом провадження інновацій, зокрема в маркетинг, серед яких актуальним є розробка онлайн-доставки, цифрових інновацій, оновлення віртуальних сервісів тощо.
Апрбація і публікації – Палєхова Л., Роса К. Зміна ринку послуг громадського харчування під впливом пандемії COVID-19 Матеріали XXVIII
4
Міжнародній науковій конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Актуальні проблеми функціонування господарської системи України» 14-15 травня 2021 року. Львів: Львівський національний університет ім. Івана ФРАНКА., 2021.
Впровадження результатів дослідження – результати дослідження впроваджені в кафе «Buffet» у м. Синельнікове Дніпропетровської області.
Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами з на роздрібному ринку послуг громадського харчування.
Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –запропонований комплекс інноваційних маркетингових дій для підвищення ефективності діяльності кафе в умовах кризи.