Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 85 с., 18 рис., 12 таб., 3 дод., 40 джерел.
В даній кваліфікаційній роботі було вдосконалено систему маркетингового просування товарів салону одягу за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу.
Об’єкт дослідження – процес маркетингової комунікаційної діяльності магазину жіночого одягу «PARADISE», що знаходиться в місті Пологи.
Мета кваліфікаційної роботи – вдосконалення системи маркетингового просування товарів салону одягу «PARADISE» за рахунок застосування засобів Інтернет-маркетингу.
Положення, що захищаються: проведення маркетингового дослідження ефективності каналів просування торгового підприємства на ринку жіночого одягу; просування товарної пропозиції магазину «PARADISE» у соціальній мережі TikTok; застосування співпраці з лідерами думок завдяки блогінгу в мережі TikTok.
У роботі використано такі методи наукових досліджень, як: узагальнення, індукція, дедукція, теорія маркетингу і конкуренції, експертна оцінка, IFAS-, EFAS-, SWOT-, PEST-аналізи.
Кваліфікаційна робота напряму взаємопов’язана з виконаною переддипломною практикою на підприємстві ПП Царенко І.А.
Інформація щодо впровадження – розроблений маркетинговий проект буде впроваджений в підприємство ПП Царенко І.А. для вдосконалення системи просування продукції за допомогою інструментів Інтернет-маркетингу.