Дослідження конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 86 с., 35 рис., 26 табл., 1 додаток, 45 джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізований рівень
конкурентоспроможності товарів власних торгових марок роздрібної
торгової мережі, що діє на ринку дрогері-рітейлу України. Проаналізовано
внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та
загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження з метою
виявлення ступеню обізнаності та лояльності споживачів до власних
торгових марок задля визначення шляхів збільшення їхньої частки продажів
в загальному об’ємі продажів.
Об’єкт розроблення: процес забезпечення конкурентоспроможності
товарів власних торгових марок роздрібної торгової мережі.
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження конкурентоспроможності
власних торгових марок роздрібної торгової мережі Watsons.
Положення, що захищаються: процес просування власних торгових
марок підприємства, що сформований на основі результатів маркетингових
досліджень, сприяє підвищенню популярності ВТМ та збільшенню їхньої
частки продажів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного
планування, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати
роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі, що
мають на меті створення та просування товарів власних торгових марок.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у забезпеченні
конкурентоспроможності товарів власних торгових марок з урахуванням
потреб споживачів мережі.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення:
удосконалення методів просування ВТМ в категорії «Товари для догляду за
4
тілом» з метою збільшення частки продажів ВТМ в загальному об’ємі
продажів.
У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних
оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища
підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища
підприємства; багатокутник конкурентоспроможності при оцінці
конкурентів); методи маркетингових досліджень (метод опитування);
статистичні методи (частотний аналіз при аналізі результатів маркетингового
дослідження); методи маркетингового аналізу (SWOT-аналіз, SWOT-
матриця, матриця McKinsey).