Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКорольова, Карина
dc.date.accessioned2023-02-02T10:54:20Z
dc.date.available2023-02-02T10:54:20Z
dc.date.issued2022-06-10
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162136
dc.descriptionОб'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку послуг попереднього вибору. Методика дослідження. Для вирішення комплексу завдань кваліфікаційної роботи використана певна сукупність наукових методів: статистичні методи для проведення аналізу і вивчення дина міки розвитку ринку; методи експертних оцінок для аналізу даних щодо факторів внутрішнього та зовнішнього середовища; інформаційно цільовий для збору існуючої маркетингової інформації та оцінки тенденцій розвитку складних послуг; методи опитування та спостереження для збору первинної маркетингової інформації; спеціальні методи маркетингового аналізу: АВС&XYZ аналіз для оцінки асортиментної політики; SNW, PEST, IFAS, EFAS методи аналізу для вивчення і оцінки маркетингових факторів; сегментування м етодом угрупувань для визначення цільових сегментів; перехресна SWOT матриця для здійснення ситуаційного аналізу. Результати дослідження проаналізовано маркетингову діяльність фітнес клубу досліджено головних конкурентів, розглянуто асортимент послуг, розроблено програму з метою поліпшення асортименту послуг Взаємозв’язок з іншими роботами використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі споживчих вподобань з метою поліпшення асортименту послуг 4 Інформація Інформація щодощодо впровадженнявпровадження –– результатирезультати дослідженнядослідження впровадженівпроваджені вв маркетинговумаркетингову діяльністьдіяльність фітнесфітнес--клубуклубу «Феррум»«Феррум».. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження споживчих вподобань з метою поліпшення асортименту послуг.uk_UA
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є асортимент послуг на роздрібному ринку Предметом дослідження є методи адаптації асортименту послуг щодо мінливих споживчих вподобань при скороченні попиту на споживчому ринку послуг попереднього вибору. Методика дослідження. Для вирішення комплексу завдань кваліфікаційної роботи використана певна сукупність наукових методів: статистичні методи для проведення аналізу і вивчення дина міки розвитку ринку; методи експертних оцінок для аналізу даних щодо факторів внутрішнього та зовнішнього середовища; інформаційно цільовий для збору існуючої маркетингової інформації та оцінки тенденцій розвитку складних послуг; методи опитування та спостереження для збору первинної маркетингової інформації; спеціальні методи маркетингового аналізу: АВС&XYZ аналіз для оцінки асортиментної політики; SNW, PEST, IFAS, EFAS методи аналізу для вивчення і оцінки маркетингових факторів; сегментування м етодом угрупувань для визначення цільових сегментів; перехресна SWOT матриця для здійснення ситуаційного аналізу. Результати дослідження проаналізовано маркетингову діяльність фітнес клубу досліджено головних конкурентів, розглянуто асортимент послуг, розроблено програму з метою поліпшення асортименту послуг Взаємозв’язок з іншими роботами використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі споживчих вподобань з метою поліпшення асортименту послуг 4 Інформація Інформація щодощодо впровадженнявпровадження –– результатирезультати дослідженнядослідження впровадженівпроваджені вв маркетинговумаркетингову діяльністьдіяльність фітнесфітнес--клубуклубу «Феррум»«Феррум».. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження споживчих вподобань з метою поліпшення асортименту послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСПОЖИВЧІ ВПОДОБАННЯ, АСОРТИМЕНТ ПОСЛУГ АСОРТИМЕНТНА СТРАТЕГІЯ, РИНОК ФІТНЕС ПОСЛУГuk_UA
dc.titleДослідження споживчих вподобань з метою удосконалення асортименту послуг компаніїuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу