Вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 69 с., 13 рисунків, 27 таблиць, 2 додатки, 51 літературних джерел.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано вплив маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства на ринку товарів побутової хімії, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє сeрeдовищe (можливості та загрози) підприємства. Провeдeний аналіз ринку діяльності та здійснена оцінка факторів впливу на конкурентоспроможність підприємства.
Об’єкт розроблення: процес впливу маркетингової діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» на його конкурентоспроможність.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування впливу маркетингової діяльності на конкурентоспроможність підприємства
Положення, що захищаються: аналіз маркетингової діяльності та оцінка конкурентоспроможності підприємства дозволили сформувати загальну конкурентну стратегію та виокремити маркетингові чинники її забезпечення.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані в діяльності ТОВ «ЕРГОПАК» з метою підвищення ефективності його функціонування.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на торгових підприємствах України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві, а також її впливу на конкурентоспроможність; механізму визначення інтегративного показника конкурентоспроможності.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.