Вивчення факторів, що впливають на споживчий вибір унікальних промислових послуг
Короткий опис(реферат)
Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування програми маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг.
Об’єкт дослідження – поведінка споживача в умовах інноваційної трансформації ринку промислових послуг.
Предмет дослідження – методи маркетингового впливу на споживчий вибір унікальних промислових послуг.
Методи дослідження – методи експертних оцінок, методи анкетування, АВС-аналіз, XYZ-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, матриця Томпсона і Стрікланда, 7Р-аналіз, PEST-аналіз, матриця ЕТОМ.
Результати дослідження – проаналізовано маркетингову діяльність типового промислового підприємства, що працює в умовах трансформації ринку; визначено загрози та можливості для розвитку промислового підприємства; досліджено особливості поведінки споживачів на промисловому ринку;
Положення, що захищаються – програма маркетингового впливу на поведінку споживача на ринку промислових унікальних послуг.
Апробація результатів – Winter School «Transition to sustainable consumption and production: the business management context». Thematic Session 5: The Involvement of Citizens in Matters Relating to Environmental Sustainability
Взаємозв’язок з іншими роботами – були використані фундаментальні теоретичні положення, принципи, методи та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі унікальних товарів та послуг, поведінки споживачів та промислового маркетингу.
Інформація щодо впровадження – результати дослідження будуть використані ТОВ ТГ «Альбатрос» задля розробки його маркетингової політики.
Соціально-економічна ефективність роботи – запропонована програма маркетингового впливу на споживчий вибір спрямована на задоволення потреб споживачів на ринку унікальних послуг, також програма сприяє популяризації послуги плазмова різка на українському промисловому ринку.