Удосконалення управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства
Короткий опис(реферат)
Об’єктом дослідження є маркетинговий менеджмент виробничого підприємства.
Предметом дослідження висувається методи адаптації маркетингового менеджменту виробничого підприємства в умовах кризових явищ.
Метою дослідження є адаптація моделі маркетингового менеджменту виробничого підприємства до умов кризових явищ.
Положення, що захищаються – в умовах системної кризи ринку виробничому підприємству необхідно розробити нову модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства.
Методи дослідження. Для здійснення маркетингового досліджнення використовувався наступний набір наукових методів: експертна оцінка – з метою проведення дослідження при обгрунтуванні основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при здійсненні збору первинної маркетингової інформації; РЕST-, IFAS-, EFAS- аналізи – з метою дослідження факторів маркетингового середовища; SWОТ – для здійснення ситуаційного аналізу; сегментація – для визначення цільових ринкових сегментів підприємства.
Інформаційною базою дослідження застосовано основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового менеджменту виробничого підприємства.