Маркетингові комунікації громадської спілки в Інтернеті
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 100 сторінок, 23 рис., 20 табл., 6 додатки, 56 джерел.
Об'єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності ГС “Дніпро ІТ Ком'юніті”.
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є висвітлення і вдосконалення організації комплексу маркетингових комунікацій громадської спілки в Інтернеті.
Положення, що захищаються у цій кваліфікаційній роботі полягають в аналізі маркетингової діяльності організації в Інтернеті, зокрема оцінці ефективності маркетингових комунікацій громадської спілки. Значущими є IFAS-аналіз, побудовані матриці БКГ, McKinsey ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті”. Проведено маркетингове дослідження задля встановлення найзручнішого каналу комунікації для використання спеціалістам для отримання інформації про можливості від ITDC. Доцільними є PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, визначення взаємовпливу факторів SWOT-аналізу для ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті” у 2022 р. Проведено сегментування ринку, удосконалено маркетингові комунікації спілки в Інтернеті завдяки формуванню воронки продажів (Sales Tunnel) і CJM (Customer Journey Map). Визначено ключові KPI для цифрових комунікацій бренду та запропоновано застосування Інтернет PR-технологій у просуванні ГС “Дніпро ІТ Комʼюніті”.
Сфера використання результатів роботи – компанії у сфері освітніх послуг і ІТ, де можуть бути запроваджені основні рекомендації з удосконалення маркетингових комунікацій, що мають значне прикладне застосування.
За результатами кваліфікаційної роботи було надано наступні рекомендації: розпочати колаборацію з експертами ніші в соціальних мережах, для просування окремих проєктів організації; створювати не тільки «продаж» можливостей організації, а й «прогрів» до нього на внутрішніх та зовнішніх технічних каналах, сформувати перелік конкретних цифрових PR-інструментів для впровадження їх в інтегровані маркетингові комунікації IT Dnipro Community та розробити список KPI для оцінки їх ефективності.
Результати дослідження будуть використані для маркетингового та стратегічного планування IT Dnipro Community; рекомендації з покращення та адаптації просування спілки в Інтернеті шляхом створення інтегрованих маркетингових комунікацій будуть впроваджені у роботу SMM та PR- менеджерами організації.
У роботі використано такі методи досліджeнь: теорія маркетингових комунікацій, маркетингу і конкуренції, індукції і дедукції, узагальнення; опитування, експертна оцінка, графічний метод, аналізи IFAS, PEST, EFAS, SWOT, модель AIDA, якісні дослідження, матриці БКГ, McKinsey.