Маркетингова стратегія підприємства на ринку туристичних послуг
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 74 с., 23 рис., 19 табл., 2 додатки, 33 джерела.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегії розвитку туристичного ринку на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
Об’єкт розроблення: процес формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: формування пропозицій щодо удосконалення маркетингової стратегії підприємства на ринку туристичних послуг.
Положення, що захищаються: стратегія розвитку туристичної компанії «ТРЕВЕЛ СТЕП». Вносяться рекомендації до їх розвитку.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними роботами з маркетингового стратегічного планування, маркетингового ціноутворення. Результати роботи можуть бути використані на туристичних підприємствах України. Результати можуть бути використані на підприємстві ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: створення інноваційного сайту компанії, розробка послуг в’їзного туризму, відкриття Telegram каналу, обирати по кожному напрямку прямого партнера з найкращими контрактами та репутацією ті чи інші для того щоб покращити та вдосконалити роботу ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний метод, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, GAP-аналіз, SWOТ-аналіз.