Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку мас- медіа
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 83 с., 21 рис., 15 табл., 57 джерел.
У кваліфікаційній роботі розглянуто сутність і зміст поняття
маркетингової стратегії; досліджено класифікаційні ознаки та характеристика
маркетингових стратегій; вивчено маркетингову інформація, її види та
джерела; досліджено сутність, підходи до формування особливостей поняття
«засобу масової інформації»; зроблено аналіз факторів маркетингового
середовища на підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше
місто / ДніпроTV» зроблено оцінку маркетингової діяльності та системи
маркетингових комунікацій підприємства «Регіональний засіб масової
комунікації «Наше місто / ДніпроTV»; проаналізовано маркетингові
комунікації компаній-конкурентів підприємства «Регіональний засіб масової
комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»;
вибрано напрями удосконалення маркетингової стратегії на підприємстві
«Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV» - ТОВ
«Телеканал «Дніпро ТВ» з ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ»; запропоновано
інноваційні засоби та підходи щодо формування маркетингової стратегії на
підприємстві «Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто /
ДніпроTV» - ТОВ «Телеканал «Дніпро ТВ».
Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія засобу
масової комунікації.
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження формування та розвитку
маркетингової стратегії засобу масової комунікації на прикладі підприємства
«Регіональний засіб масової комунікації «Наше місто / ДніпроTV».
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу.
5
Для вирішення поставлених завдань використовувалися такі методи:
наукове узагальнення при визначенні сутності і змісту поняття маркетингової
стратегії, діалектичний метод при визначенні класифікаційної ознаки та
характеристики маркетингових стратегій; метод математичної статистики при
обробці статистичних даних підприємства, фінансовий аналіз та метод
порівняння при зіставленні показників у динаміці фінансово-економічної
діяльності, метод Space-аналізу при визначенні стратегічного потенціалу
підприємства на ринку.