Маркетингова комунікаційна стратегія підприємства на орендному ринку м. Дніпро
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 60 с., 7 рис., 19 табл., 2 додатків, 35 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано сутність та види маркетингових комунікаційних стратегій підприємств. Теоретико-методичні складові вибору найдоцільнішої маркетингової комунікаційної стратегії підприємств. Об’єкт розроблення: процес маркетингової стратегічної діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: визначення і удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства на орендному ринку м. Дніпра.
Положення, що захищаються у цій кваліфікаційній роботі полягають у визначенні впливу факторів далекого зовнішнього середовища ТОВ «РІГОНДА» за методикою PEST-аналізу, проведеному SWOT-аналізі ТОВ «РІГОНДА» у квітні 2022 р., побудові SPACE-матриці стратегічного стану для підприємства «РІГОНДА» у квітні 2022 р. Розроблено графік вибору стратегічного напрямку ТОВ «РІГОНДА» у квітні 2022 р. Запропоновано на основі матриці І. Ансоффа можливості росту на поточному ринку з поточним товаром та можливості виходу з поточним товаром на нові ринки. Розроблено маркетингову програму розвитку ТОВ «РІГОНДА» у проєктному періоді з 01 липня 2022 р. Складено детальний план реалізації маркетингової комунікаційної стратегії залучення. Обчислено бюджет маркетингових комунікацій ТОВ «РІГОНДА» у проєктному періоді 2023 р. Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота пов’язана з переддипломною практикою та курсовими проєктами, які виконувалися протягом всього навчання. Результати роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві. Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку орендних послуг. Соціально-економічна ефективність полягає у маркетингової діяльності підприємства, яке здійснює маркетинг послуг на орендному ринку.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: Визначення перспектив і можливостей маркетингової комунікаційної діяльності підприємства у стратегічному аспекті, встановлення стратегічних напрямків розвитку, розроблення маркетингової програми розвитку ТОВ «РІГОНДА». У роботі використано такі методи досліджень як: теорія маркетингу і конкуренції, якісний метод дослідження, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз макро й мікро середовищ, аналіз конкурентоспроможності, SPACE-аналіз, PEST-аналіз, матриця І. Ансоффа.