Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМартиненко, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned2023-02-14T20:26:18Z
dc.date.available2023-02-14T20:26:18Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.citationМартиненко А.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Райдуга-2») / А.С. Мартиненко. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162202
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю з позиції стратегічного планування; розглянуто технології забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислових підприємств; проаналізовано оргaнiзaцiйно-eкономiчні хaрaктeристики пiдприємствa; визначено фінансово-економічні показники ТОВ «Райдуга-2»; зроблено дослідження виробничої та організаційної структури підприємства; проаналізовано зовнiшнє тa внутрiшнє сeрeдовище пiдприємствa; оцінено мaркeтингову дiяльність ТОВ «Райдуга-2»; визначено напрями вдосконaлeння мaркeтингової дiяльностi ТОВ «Райдуга-2»; удосконалено маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективної діяльності маркетингу підприємстваuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: з’ясовано теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства з точки зору удосконалення його конкурентоспроможності; визначено особливості управління маркетинговою діяльністю з позиції стратегічного планування; розглянуто технології забезпечення ефективної маркетингової діяльності промислових підприємств; проаналізовано оргaнiзaцiйно-eкономiчні хaрaктeристики пiдприємствa; визначено фінансово-економічні показники ТОВ «Райдуга-2»; зроблено дослідження виробничої та організаційної структури підприємства; проаналізовано зовнiшнє тa внутрiшнє сeрeдовище пiдприємствa; оцінено мaркeтингову дiяльність ТОВ «Райдуга-2»; визначено напрями вдосконaлeння мaркeтингової дiяльностi ТОВ «Райдуга-2»; удосконалено маркетингові комунікації як чинник підвищення ефективної діяльності маркетингу підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Райдуга-2»)uk_UA
dc.title.alternativeImproving the marketing activities of the enterprise (based on the materials of LLC "Rayduga-2")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу