Показати скорочений опис матеріалу
Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом
dc.contributor.author | Моня, А. Г. | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T12:20:03Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T12:20:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Моня А. Г. Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2022. – № 70. – С. 118-125. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162786 | |
dc.description.abstract | Метою роботи є розробка математичної моделі та дослідження процесу гальмування шахтного локомотива дисковим гальмом на затяжному ухилі при нелінійному гальмівному моменті. Методи дослідження. Вимушені коливання елементів колісно-моторного блоку (КМБ) шахтного локомотива в процесі гальмування дисковим гальмом досліджені методами диференціального числення та математичного моделювання. При аналітичному розв’язанні диференціального рівняння теплопровідності в циліндричних координатах використані інтегральні перетворення Лапласа, Ханкеля з застосуванням теорії узагальнених змінних і методу подібності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво НТУ "ДП" | uk_UA |
dc.subject | шахтний локомотив | uk_UA |
dc.subject | дискове гальмо | uk_UA |
dc.subject | фрикційна пара | uk_UA |
dc.subject | відносне ковзання | uk_UA |
dc.subject | коефіцієнт зчеплення | uk_UA |
dc.title | Ефективність гальмування шахтного локомотива на затяжному уклоні пульсуючим гальмівним моментом | uk_UA |
dc.title.alternative | Efficiency of mine locomotive braking on prolonged slope by pulsating braking torque | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.625.28 | uk_UA |