Обласна стоматологічна поліклініка як суб’єкт управління в умовах реформування медичної галузі: нові функції та завдання
Mostra/ Apri
Data
2020-04Autore
Хожило, І. І.
Бородін, Є. І.
Шевцов, В. Г.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
У статті розглянуто актуальні питання управління у сфері охорони здоров’я на регіональному рівні, зокрема досвід Дніпропетровської області в організації надання стоматологічної допомоги населенню в умовах децентралізації влади та реформування медичної галузі. Здійснено аналіз основних засад заснування, розвитку та організаційних змін в історії обласної стоматологічної поліклініки. Визначено, що активний розвиток стоматологічної служби України в контексті європейських та світових стандартів стоматологічної допомоги розпочався після 2002 р. із прийняттям спеціалізованої національної програми. In this Article topical issues of administration in the field of health care at the regional level, particularly, the experience of Dnipropetrovsk Region in the organization of rendering dental care to people under decentralization of power and healthcare industry reforming have been considered.