Деякі питання якості освіти та академічної доброчесності в освітньому середовищі
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/163540/%d0%94%d0%95%d0%af%d0%9a%d0%86%20%d0%9f%d0%98%d0%a2%d0%90%d0%9d%d0%9d%d0%af%20%d0%af%d0%9a%d0%9e%d0%a1%d0%a2%d0%86%20%d0%9e%d0%a1%d0%92%d0%86%d0%a2%d0%98%20%d0%a2%d0%90%20%d0%90%d0%9a%d0%90%d0%94%d0%95%d0%9c%d0%86%d0%a7%d0%9d%d0%9e%d0%87%20%d0%94%d0%9e%d0%91%d0%a0%d0%9e%d0%a7%d0%95%d0%a1%d0%9d%d0%9e%d0%a1%d0%a2%d0%86%20%d0%92%20%d0%9e%d0%a1%d0%92%d0%86%d0%a2%d0%9d%d0%ac%d0%9e%d0%9c%d0%a3%20%d0%a1%d0%95%d0%a0%d0%95%d0%94%d0%9e%d0%92%d0%98%d0%a9%d0%86.PDF.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Дата
2023Автор
Пащенко, Олександр
Хоменко, Володимир
Коровяка, Євгеній
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості освіти, визначається поняття академічної доброчесності, а також аналізуються фактори, що впливають на ці складові успішного навчального процесу. Значна увага приділяється механізмам забезпечення якості освіти та академічної доброчесності, а також ролі вищих навчальних закладів, викладачів та студентів у цьому процесі.