Показати скорочений опис матеріалу
Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів
dc.contributor.author | Герасименко, А. О. | |
dc.contributor.author | Ширін, Л. Н. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T11:49:08Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T11:49:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Герасименко А. О. Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів / Герасименко А. О., Ширін Л. Н. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 15-16 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163677 | |
dc.description.abstract | Інтенсифікація гірничопідготовчих робіт та впровадження механізованих очисних комплексів нового покоління на шахтах Західного Донбасу (ЗД) обумовили необхідність удосконалення транспортно-технологічних схем допоміжного транспорту. В зарубіжній практиці швидкісного проведення дільничних виробок поширено використання дизельних підвісних монорейкових доріг (ПДМ). Дослідженнями (Ширін та ін, 2014; Булат та ін., 1999) доведено, що в специфічних умовах шахт ЗД ефективність використання ПДМ залежить від швидкості рухомого складу та технічного стану виробок. Останнє обумовлено тим, що при традиційних схемах кріплення монорейкового ставу до металевих арок виникають динамічні навантаження, які провокують рух порід покрівлі та порушення перерізу дільничних виробок. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | підвісна дорога | uk_UA |
dc.subject | гірничопідготовчі роботи | uk_UA |
dc.subject | транспортування великотоннажних вантажів | uk_UA |
dc.title | Результати моделювання навантажень на монорейковий став підвісних доріг при транспортуванні великотоннажних вантажів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 625.143.482 | uk_UA |