Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШатарьонок, Яна Дмитрівна
dc.contributor.authorДубєй, Юлія Володимирівна
dc.date.accessioned2023-06-22T08:23:25Z
dc.date.available2023-06-22T08:23:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationШатарьонок Я. Д. Управління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності / Шатарьонок Яна Дмитрівна, Дубєй Юлія Володимирівна // Тиждень студентської науки – 2023 : матеріали 78-ої студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 24-28 квітня 2023 року). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 494-496uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163705
dc.description.abstractУправління асортиментом на промислових підприємствах- це основний і один з найскладніших процесів, що протікають в комерційній діяльності, спрямований на досягнення вимог раціональності асортименту. У ньому дуже тісно взаємопов'язані такі етапи комерційної діяльності, як інформаційне забезпечення, визначення потреби в товарах, вибір партнерів для встановлення господарських зв'язків і каналів просування на ринок, встановлення господарських зв'язків між партнерами, організація оптових закупівель матеріалів і комплектуючих, організація продажу товарів, рекламно - інформаційна робота, надання послуг і управління товарними запасами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectасортимент продукції підприємстваuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність підприємстваuk_UA
dc.subjectуправління підприємствомuk_UA
dc.titleУправління асортиментом продукції підприємства – суб’єкта зовнішньоекономічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу