Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКравченко, А. А.
dc.contributor.authorКривошеєва, К. Л.
dc.contributor.authorАртеменко, А. В.
dc.date.accessioned2023-06-26T11:47:19Z
dc.date.available2023-06-26T11:47:19Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКравченко А. А. Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК / Кравченко А. А., Кривошеєва К. Л., Артеменко А. В. //«Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 441-443uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163774
dc.description.abstractГлобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку аудиторію споживачів та завдяки цьому дають можливість компаніям збільшити рівень власної конкурентоспроможності та здійснювати успішні продажі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectглобальні брендиuk_UA
dc.subjectміжнародна маркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectтранснаціональних корпорацій (ТНК)uk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.titleГлобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk339.138.2:339.727.22uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу