Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБас, І. К.
dc.contributor.authorГільперт, В. В.
dc.contributor.authorЧеберячко, С. І.
dc.date.accessioned2023-06-28T08:16:11Z
dc.date.available2023-06-28T08:16:11Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБас І. К. Кейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потяг / Бас І. К., Гільперт В. В., Чеберячко С. І. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 130-134uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163804
dc.description.abstractСпробуємо описати процес відправлення потягу зі залізничної станції після посадки пасажирів методом функціонального резонансного аналізу (FRAM). Цей метод використовує концепцію шести основних елементів (рис. 1) їх взаємодії, щоб отримати уявлення про виробничий процес. Основна увага приділяється виконанню роботи та можливій появі певного резонансу різних подій, що виникає внаслідок мінливості повсякденної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectбезпека на залізничній станціїuk_UA
dc.subjectтравмуванняuk_UA
dc.subjectфункціонально резонансний аналізuk_UA
dc.titleКейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потягuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk347.78uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу