Показати скорочений опис матеріалу
Кейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потяг
dc.contributor.author | Бас, І. К. | |
dc.contributor.author | Гільперт, В. В. | |
dc.contributor.author | Чеберячко, С. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-28T08:16:11Z | |
dc.date.available | 2023-06-28T08:16:11Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бас І. К. Кейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потяг / Бас І. К., Гільперт В. В., Чеберячко С. І. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 130-134 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163804 | |
dc.description.abstract | Спробуємо описати процес відправлення потягу зі залізничної станції після посадки пасажирів методом функціонального резонансного аналізу (FRAM). Цей метод використовує концепцію шести основних елементів (рис. 1) їх взаємодії, щоб отримати уявлення про виробничий процес. Основна увага приділяється виконанню роботи та можливій появі певного резонансу різних подій, що виникає внаслідок мінливості повсякденної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | безпека на залізничній станції | uk_UA |
dc.subject | травмування | uk_UA |
dc.subject | функціонально резонансний аналіз | uk_UA |
dc.title | Кейс для визначення небезпеки травмування при посадці на потяг | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 347.78 | uk_UA |