Показати скорочений опис матеріалу
Продуктивність процесів переривчастого різання
dc.contributor.author | Рубан, В. М. | |
dc.contributor.author | Войчишен, О. Л. | |
dc.contributor.author | Яровий, Р. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-06-29T08:35:13Z | |
dc.date.available | 2023-06-29T08:35:13Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Рубан В. М. Продуктивність процесів переривчастого різання / Рубан В. М., Войчишен О. Л., Яровий Р. М. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 24-25 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163838 | |
dc.description.abstract | Серед широкої номенклатури спеціалізованих металорізальних верстатів особливе місце займають колесофрезерні верстати, призначені для обробки профілю нових та зношених колісних пар вагонів, електровозів, тепловозів, вагонів метрополітену, мотор-вагонних секцій машин рейкового транспорту. Для сталого економічного розвитку України потрібна надійна робота залізничного транспорту. Основна частина рухомого складу експлуатується тривалий час і потребує періодичного ремонту, насамперед колісних пар. Вони направляють рух рейковим шляхом і сприймають всі навантаження, що передаються від локомотива на рейки і назад. Колеса є одним з основних та найбільш навантажених елементів ходової частини залізничного рухомого складу. Довговічність залізничних коліс визначається двома параметрами: часом роботи колісних пар до їх переточування та кількістю можливих переточувань колісних пар, яке залежить від того, наскільки раціонально знімається метал при відновленні профілю робочої поверхні колісних пар. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | переривчасте різання | uk_UA |
dc.subject | металорізальні верстати | uk_UA |
dc.title | Продуктивність процесів переривчастого різання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 621.914.1 | uk_UA |