Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКривоборець, М. М.
dc.contributor.authorШутка, Б. С.
dc.date.accessioned2023-06-29T10:25:24Z
dc.date.available2023-06-29T10:25:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКривоборець М. М. Перспективні напрямки удосконалення процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту (на прикладі готелю «Турист») / Кривоборець М. М., Шутка Б. С. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 428-430uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163848
dc.description.abstractПоліпшення процесу обслуговування туристів може бути вирішальним чинником для збереження та залучення більшої кількості туристів, які бажають повернутися знову та знову. Виконання цього завдання вимагає поєднання різних стратегій та технологій, які допоможуть забезпечити високу якість обслуговування туристів та зробити подорож для них приємною та комфортною. У даному контексті, у доцільно розглянути різні способи та стратегії поліпшення процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту. Базою дослідження було обрано готель «Турист».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectпроцес обслуговування туристівuk_UA
dc.subjectготель «Турист»uk_UA
dc.subjectготельний комплексuk_UA
dc.subjectстратегія стабілізаціїuk_UA
dc.titleПерспективні напрямки удосконалення процесу обслуговування туристів в процесі споживання туристичного продукту (на прикладі готелю «Турист»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk338.482.224uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу