Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorФедорова, Н. В.
dc.date.accessioned2023-07-04T10:32:56Z
dc.date.available2023-07-04T10:32:56Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationФедорова Н. В. Реклама під час війни / Федорова Н. В. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 366-367uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/163982
dc.description.abstractНа сьогодні реклама вже не просто повідомлення про певний товар, послугу чи виробника, а справжня художньо-артистична, словесна чи художня творчість. Рекламна діяльність знаходиться в постійному розвитку, набуває багаторівневості та багатофактурності, що в свою чергу зумовлює необхідність уточнення ряду законодавчих дефініцій, що не цілком відповідають реаліям сучасного ринку рекламних послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectсучасний ринок рекламних послугuk_UA
dc.titleРеклама під час війниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk347.775uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу