Показати скорочений опис матеріалу
Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти
dc.contributor.author | Козир, С. В. | |
dc.contributor.author | Молоканова, В. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-07-06T07:53:49Z | |
dc.date.available | 2023-07-06T07:53:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Козир С. В. Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти / Козир С. В., Молоканова В. М. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 179-180 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164036 | |
dc.description.abstract | Сьогоднішні заклади освіти відкривають нові, затребувані ринком праці спеціальності, запроваджують дуальну форму здобуття освіти, як-то нову технологію навчання, з метою підвищення свого конкурентного статусу. Необхідність здійснення коледжами та університетами значної кількості заходів, які є унікальними, породжує використання проєктного підходу для їх реалізації. Управління портфелем розвитку є одним з ключових завдань, які стоять перед будь-якою проєктно-орієнтованою організацією [1]. Під час формування портфелю розвитку організації визначають систему критеріїв і формулюють цільову функцію портфеля у просторі зазначених критеріїв. До портфеля проєктів варто включати лише ті, котрі мають найбільшу цінність, вписуються в ресурсні обмеження та відповідають стратегічним цілям організації. Ранжування всіх спеціальностей навчального закладу як кандидатів на інвестиції на основі критерію майбутнього прибутку в заданій стратегічній перспективі виконаємо за моделлю McKinsey (рис. 1). Відповідно, ці спеціальності і будуть кандидатами до портфелю проєктів розвитку дуальної освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | дуальна освіта | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.title | Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 519.68 | uk_UA |