Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКозир, С. В.
dc.contributor.authorМолоканова, В. М.
dc.date.accessioned2023-07-06T07:53:49Z
dc.date.available2023-07-06T07:53:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationКозир С. В. Нечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освіти / Козир С. В., Молоканова В. М. // «Наукова весна» 2023 : матеріали 13-ої Всеукраїнської наук.-техн. конф. студ., аспірантів та молодих вчених, Дніпро, 1-3 березня 2023 року– Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 179-180uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164036
dc.description.abstractСьогоднішні заклади освіти відкривають нові, затребувані ринком праці спеціальності, запроваджують дуальну форму здобуття освіти, як-то нову технологію навчання, з метою підвищення свого конкурентного статусу. Необхідність здійснення коледжами та університетами значної кількості заходів, які є унікальними, породжує використання проєктного підходу для їх реалізації. Управління портфелем розвитку є одним з ключових завдань, які стоять перед будь-якою проєктно-орієнтованою організацією [1]. Під час формування портфелю розвитку організації визначають систему критеріїв і формулюють цільову функцію портфеля у просторі зазначених критеріїв. До портфеля проєктів варто включати лише ті, котрі мають найбільшу цінність, вписуються в ресурсні обмеження та відповідають стратегічним цілям організації. Ранжування всіх спеціальностей навчального закладу як кандидатів на інвестиції на основі критерію майбутнього прибутку в заданій стратегічній перспективі виконаємо за моделлю McKinsey (рис. 1). Відповідно, ці спеціальності і будуть кандидатами до портфелю проєктів розвитку дуальної освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectдуальна освітаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.titleНечіткий підхід у формуванні портфеля розвитку дуальної освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk519.68uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу