Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБулатова, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned2023-07-06T19:43:53Z
dc.date.available2023-07-06T19:43:53Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.citationБулатова А.В. Формування стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)/ А.В. Булатова. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 120.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164058
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – управління суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: визначено сутність і актуальність впровадження стратегії ребрендингу в умовах глобалізації зовнішнього ринку; досліджено основні чинники проведення повного чи часткового ребрендингу підприємства; приведено приклади вдалого та негативного досвіду проведення ребрендингу; надано оцінку функціонуванню підприємства ПрАТ «Оболонь»; застосовано практичні методи до аналізу конкурентної природи зовнішнього середовища діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь»; виявлено проблеми та шляхи підвищення привабливості підприємства ПрАТ «Оболонь» перед споживачами; обґрунтувано конкурентні стратегічні напрямки розвитку за допомогою SMART-методу; обґрунтувано впровадження стратегії ребрендингу на ПрАТ «Оболонь».uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022. Об’єкт розроблення – управління суб’єктом зовнішньоекономічної діяльності. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: визначено сутність і актуальність впровадження стратегії ребрендингу в умовах глобалізації зовнішнього ринку; досліджено основні чинники проведення повного чи часткового ребрендингу підприємства; приведено приклади вдалого та негативного досвіду проведення ребрендингу; надано оцінку функціонуванню підприємства ПрАТ «Оболонь»; застосовано практичні методи до аналізу конкурентної природи зовнішнього середовища діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь»; виявлено проблеми та шляхи підвищення привабливості підприємства ПрАТ «Оболонь» перед споживачами; обґрунтувано конкурентні стратегічні напрямки розвитку за допомогою SMART-методу; обґрунтувано впровадження стратегії ребрендингу на ПрАТ «Оболонь».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБРЕНД, ГОЛОС БРЕНДУ, ІННОВАЦІЙНА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НІСТЬ, КОРПОРАТИВНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ РЕБРЕНДИНГУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, SMART-МЕТОДuk_UA
dc.titleФормування стратегії ребрендингу підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Оболонь»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a rebranding strategy for an enterprise subject to foreign economic activity (based on the materials of PrJSC «Obolon»)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу