Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШенкевич, Євгеній Володимирович
dc.date.accessioned2023-07-06T21:11:08Z
dc.date.available2023-07-06T21:11:08Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.citationШенкевич Є.В. Формування інтегрованої стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Прайм-Продукт»)/ Є.В. Шенкевич. – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164078
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування інтегрованої стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування інтегрованої стратегії підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методичні основи управління стратегічним розвитком підприємства; досліджено використання інтегрованого підходу при веденні діяльності підприємства; надано загальну характеристику підприємства ТОВ «Прайм-Продукт»; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; проаналізовано ринкову діяльність ТОВ «Прайм-Продукт»; запропоновано проєкт заходів з формування та реалізації інтегрованої стратегії ТОВ «Прайм-Продукт»; наведено економічне обгрунтування запропонованої економічної стратегії.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2020. Об’єктом розроблення виступає процес формування інтегрованої стратегії підприємства. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування інтегрованої стратегії підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методичні основи управління стратегічним розвитком підприємства; досліджено використання інтегрованого підходу при веденні діяльності підприємства; надано загальну характеристику підприємства ТОВ «Прайм-Продукт»; проведено аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; проаналізовано ринкову діяльність ТОВ «Прайм-Продукт»; запропоновано проєкт заходів з формування та реалізації інтегрованої стратегії ТОВ «Прайм-Продукт»; наведено економічне обгрунтування запропонованої економічної стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectУПРАВЛІННЯ, ІНТЕГРОВАНА СТРАТЕГІЯ, ПІДПРИЄМСТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬuk_UA
dc.titleФормування інтегрованої стратегії підприємства (за матеріалами ТОВ «Прайм-Продукт»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of an integrated strategy of an enterprise(based on the materials of LLC “Prime-Product”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу