Показати скорочений опис матеріалу
Візуалізація етапів виготовлення виробів – сучасний інструмент формування попиту
dc.contributor.author | Зіборов, К. А. | |
dc.contributor.author | Вернер, І. В. | |
dc.contributor.author | Пімахов, М. В. | |
dc.contributor.author | Ziborov, Kirill | |
dc.contributor.author | Verner, Ilya | |
dc.contributor.author | Pimakhov, Mykhailo | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T08:15:27Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T08:15:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Зіборов К. А. Візуалізація етапів виготовлення виробів – сучасний інструмент формування попиту / К. А. Зіборов, І. В. Вернер, М. В. Пімахов // Інноваційні технології підготовки кадрів для промисловості та транспорту 2023, м. Дніпро, 28-29 квітня : зб. наук. пр. міжнар. конф. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С.173-179 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164135 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано використання ігрового рушія для утворення дизайну інтер'єру з інтерактивними елементами. Наведено приклади використання та можливостей системи Unreal Engine. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article substantiates the use of a game engine for interior design. Examples of the use and capabilities of the Unreal Engine system are given. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | віртуальний тур | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | інтер’єр | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.subject | game | uk_UA |
dc.subject | virtual tour | uk_UA |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UA |
dc.subject | interior | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.title | Візуалізація етапів виготовлення виробів – сучасний інструмент формування попиту | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 622.625.28 | uk_UA |