Показати скорочений опис матеріалу
Програми наставництва в молодіжній роботі як ефективний метод розвитку молоді (досвід західних країн та США)
dc.contributor.author | Дзюба, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T08:00:06Z | |
dc.date.available | 2023-09-13T08:00:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Дзюба Н. Програми наставництва в молодіжній роботі як ефективний метод розвитку молоді (досвід західних країн та США) / Наталія Дзюба // Молодіжна політика та молодіжна робота : матеріали 5-ої всеукраїнської наук.-практ. конф., 18 грудня 2020 р., м. Дніпро – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2021. – С. 20-23 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164465 | |
dc.description.abstract | В Україні термін «наставництво» в основному використовується у соціальній роботі та освіті. Причому в соціальній роботі взаємодіючими сторонами є більш досвідчений дорослий та дитина/підліток, який потребує допомоги в адаптації до соціального середовища. Також існує досвід впровадження наставницьких відносин в сфері освіти, причому також взаємовідносини будуються між педагогом та школярем та в основному спрямовані на результати в навчальному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | молодіжна робота | uk_UA |
dc.subject | наставництво | uk_UA |
dc.title | Програми наставництва в молодіжній роботі як ефективний метод розвитку молоді (досвід західних країн та США) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35 | uk_UA |