Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДзюба, Наталія
dc.date.accessioned2023-09-13T08:00:06Z
dc.date.available2023-09-13T08:00:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationДзюба Н. Програми наставництва в молодіжній роботі як ефективний метод розвитку молоді (досвід західних країн та США) / Наталія Дзюба // Молодіжна політика та молодіжна робота : матеріали 5-ої всеукраїнської наук.-практ. конф., 18 грудня 2020 р., м. Дніпро – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2021. – С. 20-23uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164465
dc.description.abstractВ Україні термін «наставництво» в основному використовується у соціальній роботі та освіті. Причому в соціальній роботі взаємодіючими сторонами є більш досвідчений дорослий та дитина/підліток, який потребує допомоги в адаптації до соціального середовища. Також існує досвід впровадження наставницьких відносин в сфері освіти, причому також взаємовідносини будуються між педагогом та школярем та в основному спрямовані на результати в навчальному процесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectмолодіжна роботаuk_UA
dc.subjectнаставництвоuk_UA
dc.titleПрограми наставництва в молодіжній роботі як ефективний метод розвитку молоді (досвід західних країн та США)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу