Показати скорочений опис матеріалу
Інструментальний характер публічної служби
dc.contributor.author | Липовська, Н. А. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-13T08:41:49Z | |
dc.date.available | 2023-09-13T08:41:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Липовська Н. А. Інструментальний характер публічної служби / Липовська Н. А. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 18-23 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164475 | |
dc.description.abstract | Дискусія про те, як співвідносяться один з одним і взаємодіють між собою елементи системи публічного управління триває до цього часу. При цьому часто створюється враження, що політичні рішення ухвалюються міністрами індивідуально. Ця точка зору підтримується ліберально-демократичною конституційною теорією: уряд спільно з парламентом визначає політику (ухвалює рішення), а система публічного управління здійснює її (виконує рішення) і започатковується в роботі М.Вебера «Політика як покликання і професія», який ввів до теорії соціальних наук уявлення про розмежування між політикою і управлінням (адмініструванням). | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | система публічного управління та адміністрування | uk_UA |
dc.subject | процеси дезорганізації | uk_UA |
dc.subject | деструктивна дезорганізація | uk_UA |
dc.subject | публічна служба | uk_UA |
dc.title | Інструментальний характер публічної служби | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35.08 | uk_UA |