Показати скорочений опис матеріалу
Транспарентність як інструмент ефективності публічної служби (на прикладі досвіду Франції)
dc.contributor.author | Бородін, Є. І. | |
dc.contributor.author | Тарасенко, Т. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-15T11:03:08Z | |
dc.date.available | 2023-09-15T11:03:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Бородін Є. І. Транспарентність як інструмент ефективності публічної служби (на прикладі досвіду Франції) / Бородін Є. І., Тарасенко Т. М. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.практ. конф., Дніпро, 25 вересня 2020 р – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2020. – С. 17-19 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164529 | |
dc.description.abstract | Транспарентність як характеристика діяльності органів публічної влади викликає запитання у розрізі практичного її втілення в діях та рішеннях публічної служби. Дослідники звертають увагу на те, що транспарентність це не просто суспільна цінність, а також і стосунки між громадянами та органами публічної влади. Підкреслюється її значення як інструмента на службі «справедливості та справедливості демократії». Транспарентність розглядаємо через прозорість (відкритість, доступність) інформації про управлінські рішення, які приймають органи публічної влади, обгрунтування їх доцільності, а також результати, наслідки їх реалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | публічна служба | uk_UA |
dc.subject | транспарентність | uk_UA |
dc.title | Транспарентність як інструмент ефективності публічної служби (на прикладі досвіду Франції) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 32 | uk_UA |