Показати скорочений опис матеріалу
Деякі питання реформування системи професійного навчання на державній службі в Україні
dc.contributor.author | Борисова, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-09-20T11:29:08Z | |
dc.date.available | 2023-09-20T11:29:08Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Борисова Н. В. Деякі питання реформування системи професійного навчання на державній службі в Україні / Борисова Н. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 87-88 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164585 | |
dc.description.abstract | Україна на сучасному етапі продовжує перебувати в процесі реформування та модернізації державної служби, становлення ефективних важелів впливу на її розвиток. Державні службовці, які є основною ланкою в системі впровадження цих змін, мають відповідати тим високим вимогам, що наразі диктує суспільство, а саме вдосконалювати існуючі вміння і навички та набувати нових. Масштабне завдання щодо забезпечення державної служби виключно «якісним» персоналом, який постійно вдосконалює свої практичні та теоретичні знання, має й Уряд держави. Чинним Законом України «Про державну службу» визначено, що «професійне навчання – набуття та вдосконалення професійних знань, умінь та навичок, що забезпечує відповідний рівень професійної кваліфікації державного службовця для його професійної діяльності». Саме з такою ідеєю обговорення питань, що стосуються реформування системи професійного навчання, розвитку державних службовців в контексті модернізації державної служби України, проектом Європейського Союзу «Підтримка комплексної реформи державного управління в Україні» (EU4PAR) спільно з Секретаріатом Кабінету Міністрів України та Національним агентством України з питань державної служби 3 грудня 2018 року було проведено конференцію в міжнародному форматі «Навчання та розвиток на державній службі: досвід інших країн для України», метою якої стало обговорення визначення потреб у навчанні державних службовців, розроблення ефективних навчальних програм та втілення їх у життя, а також презентація кращих європейських практик. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | системи професійного навчання | uk_UA |
dc.subject | питання реформування | uk_UA |
dc.subject | державна служба в Україні | uk_UA |
dc.title | Деякі питання реформування системи професійного навчання на державній службі в Україні | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35.08 | uk_UA |