Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЛитвинова, Л. В.
dc.date.accessioned2023-09-28T08:11:36Z
dc.date.available2023-09-28T08:11:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЛитвинова Л. В. Соціально-орієнтована компетентність як складова управлінської компетентності публічного службовця / Литвинова Л. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 153-155uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164905
dc.description.abstractСучасна парадигма соціально-орієнтованого управління, витоки якої ми знаходимо у класичних теоріях демократії, актуалізує принципово нові цінності та вимоги до публічних службовців. За цим підходом передбачається, що основою діяльності державних службовців є прихильність до суспільних інтересів та реалізація очікувань громадян про ефективну і відповідальну державну службу, відповідальність посадових осіб за прийняття рішень, особистісний та професійний розвиток, виховання почуття приналежності до спільноти. У цьому контексті, сучасний період формування публічно-управлінської моделі в Україні характеризується становленням соціально - орієнтованої культури управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectсоціально-орієнтоване управлінняuk_UA
dc.subjectпублічні службовціuk_UA
dc.subjectдіяльність державних службовцівuk_UA
dc.subjectпублічно-управлінська модельuk_UA
dc.titleСоціально-орієнтована компетентність як складова управлінської компетентності публічного службовцяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу