Показати скорочений опис матеріалу
Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців
dc.contributor.author | Конотопцева, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-05T10:15:44Z | |
dc.date.available | 2023-10-05T10:15:44Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Конотопцева Ю. В. Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців / Конотопцева Ю. В. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 202-204 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165003 | |
dc.description.abstract | Кейс-метод схожий на сучасний дидактичний концепт конструктивного вирівнювання (“constructive alignment”). Цей концепт було розроблено австралійським педагогом психологом Джоном Бігсом в 1996 році. Головна ідея цієї концепції полягає в тому, що методи викладання та навчання повинні залежати від бажаних результатів навчання. Кейс-метод має бути сконструйований таким чином, щоб студенти вчилися аналізу конкретних ситуацій прийняття рішень в політиці та управлінні. Одночасно повинно бути можливим оцінити заплановані результати навчання під час конкретного іспиту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | Кейс-метод | uk_UA |
dc.subject | публічне управління | uk_UA |
dc.subject | дидактичний засіб | uk_UA |
dc.title | Кейс-метод як технологія навчання публічних службовців | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35.08 | uk_UA |