Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПасічник, О. І.
dc.date.accessioned2023-10-05T10:23:59Z
dc.date.available2023-10-05T10:23:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПасічник О. І. Зміст, організація та форми професійного навчання службовців у контексті сучасної парадигми публічного управління / Пасічник О. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 206-208uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165005
dc.description.abstractНа сучасному етапі розвитку українського суспільства актуальним завданням є вдосконалення системи розвитку професіоналізації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, оскільки майбутнє нашої країни, яке формується сьогодні значною мірою залежить від стану та ефективності державної служби, яка виступає найважливішим суб’єктом в цьому процесі. Державна служба повинна бути якісною, доброчесною та чітко й злагоджено виконувати свої обов’язки для забезпечення функціонування як суспільства в цілому, так і кожного окремого громадянина. Все це здатна зробити професійна, ефективно діюча система державного управління.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДРІДУ НАДУuk_UA
dc.subjectпрофесійне навчання службовцівuk_UA
dc.subjectсучасна парадигма публічного управлінняuk_UA
dc.subjectсистема державного управлінняuk_UA
dc.titleЗміст, організація та форми професійного навчання службовців у контексті сучасної парадигми публічного управлінняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.08uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу