Показати скорочений опис матеріалу
Зміст, організація та форми професійного навчання службовців у контексті сучасної парадигми публічного управління
dc.contributor.author | Пасічник, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-05T10:23:59Z | |
dc.date.available | 2023-10-05T10:23:59Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Пасічник О. І. Зміст, організація та форми професійного навчання службовців у контексті сучасної парадигми публічного управління / Пасічник О. І. // Теорія та практика публічної служби : матеріали наук.-практ. конф., Дніпро, 21 грудня 2018 р. – Дніпро : ДРІДУ НАДУ, 2018. – С. 206-208 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165005 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку українського суспільства актуальним завданням є вдосконалення системи розвитку професіоналізації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, оскільки майбутнє нашої країни, яке формується сьогодні значною мірою залежить від стану та ефективності державної служби, яка виступає найважливішим суб’єктом в цьому процесі. Державна служба повинна бути якісною, доброчесною та чітко й злагоджено виконувати свої обов’язки для забезпечення функціонування як суспільства в цілому, так і кожного окремого громадянина. Все це здатна зробити професійна, ефективно діюча система державного управління. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ДРІДУ НАДУ | uk_UA |
dc.subject | професійне навчання службовців | uk_UA |
dc.subject | сучасна парадигма публічного управління | uk_UA |
dc.subject | система державного управління | uk_UA |
dc.title | Зміст, організація та форми професійного навчання службовців у контексті сучасної парадигми публічного управління | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 35.08 | uk_UA |