Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПолонської Анастасії Григорівни
dc.date.accessioned2023-10-12T22:05:16Z
dc.date.available2023-10-12T22:05:16Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165130
dc.description.abstractБІЗНЕС-ПРОЄКТУ, ЗАПОЧАТКУВАННЯ БІЗНЕСУ, ФРАНЧАЙЗИНГ, ФРАНЧАЙЗЕР, ФРАНЧАЙЗІ, ФРАНШИЗА, РОЯЛТІ, РИЗИКИ Об’єкт дослідження - процес започаткування бізнесу. Предмет дослідження – особливості започаткування бізнесу шляхом франчайзингу. Результати дослідження. В першому розділі зроблено: аналіз процесу започаткування власного бізнесу; визначена логіка створення власного бізнесу (мотиви та бар’єри); проаналізована сутність та елементи франчайзингу. В другому розділі наведена оцінка сучасних франшиз, визначені підґрунтя формування взаємовідносин між франчайзером і франчайзі, проаналізовано правове забезпечення франчайзингу. В третьому розділі обґрунтовано рішення стосовно купівлі франшизи та визначені ризики франчайзі в бізнес–проекті. Прикладна цінність. Визначено, що рішення започаткування власного бізнесу шляхом франчайзингу має гуртуватись на індивідуальній оцінці потенційного франчайзі таких характеристик франшизи як: вид економічної діяльності; перевіреність та перспективність франшизи; мінімальний обсяг інвестицій; паушальний внесок та роялті; термін окупності; репутація франчайзера. Сфера використання результатів. Результати дослідження можуть бути використані підприємцями (майбутніми підприємцями) та повноважними особами діючих підприємств, які залучені або розглядають можливість залучення до процесу франчайзингу.  uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleОцінка франчайзингу як способу започаткування власного бізнесу _uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу