Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро: Recent submissions
Зараз показуються 21-40 з 83
-
Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період
(2023)Стратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати ... -
Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі
(2023)Музеї відіграють важливу роль у культурно-пізнавальному туризмі та мають значний вплив на туристичну індустрію загалом. Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі може бути важливим з кількох причин: ... -
Ризики в туристичному середовищі
(2023)Причиною виникнення кризи у туризмі є ймовірність настання певного ризику. Всесвітня туристична організація визначила 4 групи ризиків у туризмі: 1. Ризики соціального та інституційного характеру: рівень дрібної ... -
Фактори конкурентоспроможності підприємства готельного господарства
(2023)Конкурентоспроможність є дуже актуальною темою для кожного суб’єкта економіки. Можна спостерігати еволюцію концепції від статичної конкурентоспроможності, під час якої конкурентна перевага надається завдяки забезпеченню ... -
Імідж ресторану як фактор впливу на споживчий вибір
(2023)Сучасна гастрономія переживає конкурентну боротьбу, де кожен ресторан прагне здобути увагу та лояльність клієнтів. Успіх закладів ресторанного господарства та інших підприємств і організацій певною мірою залежить від їхнього ... -
Основні підходи до формування системи управління персоналом
(2023)Рівень і якість життя, добробут і промислове зростання переважно залежать від працездатності населення. Потрібне поступальне збільшення трудового потенціалу та постійний пошук резервів формування ... -
Напрями сталого розвитку готельного господарства
(2023)Сталий розвиток – це відповідальне використання виробничих ресурсів у проекті розвитку або діяльності з метою забезпечення довгострокової екологічної, соціальної та економічної стійкості. Сталий розвиток приймається для ... -
Ключові аспекти успіху економіки та управління в туристичному бізнесі
(2023)Туризм є однією з найбільш динамічних та швидкозмінюваних галузей сучасної економіки. Він має значний вплив на економічний розвиток країн, створюючи робочі місця, сприяючи інфраструктурному розвитку та розвитку ... -
Інноваційні технології в управлінні компанії сфери гостинності
(2023)Інноваційна діяльність є комплексом загальнонаукових, управлінських, економічних та комерційних заходів, які призводять до інновацій. Важливо розуміти, що діяльність можна назвати інноваційною, якщо до неї вносяться нові ... -
Особливості функціонування індустрії гостинності в Україні під час війни
(2023)До війни Україна відставала у розвитку підприємств готельної індустрії порівняно з країнами сусідами, що ще більше поглибилось під час повномасштабної війни. Тому Україна ризикує cтaти нe кoнкуpeнтнocпpoмoжнoю в ... -
Управління підвищенням кваліфікації персоналу ресторанного закладу в контексті концепції кадрової роботи
(2023)Ресторанний бізнес в Україні не дивлячись на умови повномасштабної війни адаптується до нових реалій функціонування, що проявляється впровадженні змінювальних технологій, трендів, нових вимог споживачів та підвищенням ... -
Удосконалення системи управління готелем: сучасні виклики та перспективи
(2023)Готельна індустрія є однією з галузей світової економіки, яка найбільш динамічно розвивається. Зростання конкуренції та зміна очікувань клієнтів ставлять під загрозу успішність готелів. У цьому контексті удосконалення ... -
Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
(2023)Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження ... -
Сучасні тенденції та вимоги до розвитку туристично-рекреаційної діяльності
(2023)Головними передумовами результативного менеджменту бізнес-процесами є вживання синтезу управлінських рішень та задумів, комплекс яких убезпечує попереджувальне нівелювання небажаного впливу і слугує ... -
Сучасний стан розвитку туристичного бізнесу в Туреччині
(2023)Туреччина вважається однією з найкращих туристичних країн. Західноазійська країна знаходиться на території Західної Азії та є частиною Балканського півострова Європи Країна славиться великою кількістю історичних ... -
Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму
(2023)Розвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток ... -
Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
(2023)Саме завдяки цим причинам надзвичайно важливо такій великій галузі як готельний бізнес сприяти збільшенню лояльності клієнтів. Як було вже зазначено, готельний бізнес як велика індустрія робить значний внесок у світову ... -
Використання віртуальної реальності у готелях та ресторанах для поліпшення гостьового досвіду
(2023)Досвід гостей у ресторанах і готелях завжди був важливим елементом туристичної індустрії. Зміни та розвиток технологій створюють нові можливості для покращення цього досвіду. Використання віртуальної реальності (VR) – один ... -
Доступність в туризмі та гостинності: забезпечення та регулювання
(2023)Глобальний етичний кодекс туризму пропагує право всіх людей на рівність в одержанні доступу для споглядання ресурсів планети, що, у свою чергу, є головним постулатом концепції доступного туризму для всіх. За оцінками ... -
Рекомендації щодо задоволення та управління логістичним обслуговуванням туристичних підприємств в сучасних умовах
(2023)Логістичне обслуговування туризму є також багатогранним явищем, оскільки включає в себе різні аспекти та елементи, які сприяють ефективній організації та забезпеченню послуг у туристичній галузі. Отже,виходячи з цього ...