Перегляд Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі по Автору "Любчук, Ольга"
Зараз показуються 1-5 з 5
-
Особливості функціонування індустрії гостинності в Україні під час війни
Ільїна, Інеса; Любчук, Ольга (2023)До війни Україна відставала у розвитку підприємств готельної індустрії порівняно з країнами сусідами, що ще більше поглибилось під час повномасштабної війни. Тому Україна ризикує cтaти нe кoнкуpeнтнocпpoмoжнoю в ... -
Проблеми управління пішим туризмом Закарпатського регіону України в ХХІ столітті
Паніотов, Єгор; Любчук, Ольга (2023)Карпати були одним із найпопулярніших місць відпочинку в серпні ще до війни. Люди приїжджали з усіх куточків країни, щоб врятуватися від спеки міст приємною прохолодою гір. У зв'язку з тим, що морські курорти України ... -
Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період
Леонов, Олександр; Любчук, Ольга (2023)Стратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати ... -
Управління підвищенням кваліфікації персоналу ресторанного закладу в контексті концепції кадрової роботи
Зеленюк, Ганна; Любчук, Ольга (2023)Ресторанний бізнес в Україні не дивлячись на умови повномасштабної війни адаптується до нових реалій функціонування, що проявляється впровадженні змінювальних технологій, трендів, нових вимог споживачів та підвищенням ... -
Фактори впливу на особливості управління персоналом готельних підприємств
Сердюк, Анастасія; Любчук, Ольга (2023)У сучасних умовах, що характеризуються стрімким розвитком цифрових технологій, невизначеністю економічної та політичної обстановки, а також загальною нестабільністю епідеміологічної ситуації, набирає ...