Перегляд Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі по Автору "Бондаренко, Людмила"
Зараз показуються 1-4 з 4
-
Ключові аспекти успіху економіки та управління в туристичному бізнесі
Ігнатенко, Гліб; Бондаренко, Людмила (2023)Туризм є однією з найбільш динамічних та швидкозмінюваних галузей сучасної економіки. Він має значний вплив на економічний розвиток країн, створюючи робочі місця, сприяючи інфраструктурному розвитку та розвитку ... -
Основні підходи до формування системи управління персоналом
Козинець, Альона; Бондаренко, Людмила (2023)Рівень і якість життя, добробут і промислове зростання переважно залежать від працездатності населення. Потрібне поступальне збільшення трудового потенціалу та постійний пошук резервів формування ... -
Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
Грузд, Андрій; Бондаренко, Людмила (2023)Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження ... -
Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
Рябцева, Софія; Бондаренко, Людмила (2023)Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до ...