Sfoglia Секція 3. Економіка та управління в туристичному бізнесі per Data di Pubblicazione
Items 1-20 di 24
-
Ризики в туристичному середовищі
(2023)Причиною виникнення кризи у туризмі є ймовірність настання певного ризику. Всесвітня туристична організація визначила 4 групи ризиків у туризмі: 1. Ризики соціального та інституційного характеру: рівень дрібної ... -
Управління підвищенням кваліфікації персоналу ресторанного закладу в контексті концепції кадрової роботи
(2023)Ресторанний бізнес в Україні не дивлячись на умови повномасштабної війни адаптується до нових реалій функціонування, що проявляється впровадженні змінювальних технологій, трендів, нових вимог споживачів та підвищенням ... -
Особливості функціонування індустрії гостинності в Україні під час війни
(2023)До війни Україна відставала у розвитку підприємств готельної індустрії порівняно з країнами сусідами, що ще більше поглибилось під час повномасштабної війни. Тому Україна ризикує cтaти нe кoнкуpeнтнocпpoмoжнoю в ... -
Фактори впливу на особливості управління персоналом готельних підприємств
(2023)У сучасних умовах, що характеризуються стрімким розвитком цифрових технологій, невизначеністю економічної та політичної обстановки, а також загальною нестабільністю епідеміологічної ситуації, набирає ... -
Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
(2023)Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до ... -
Тенденції розвитку MICE-туризму Одеського регіону
(2023)Організація подій MICE неможлива без встановлення співпраці з різними готелями, конференц-центрами та транспортними компаніями в місті. Одеський регіон може забезпечити ідеальні умови для великих груп, ... -
Передумови ефективного розвитку підприємств кондитерської галузі
(2023)На розвиток корисного потенціалу суттєво впливає безліч факторів прибуткового зростання, зумовлених активним розробленням та інтеграцією вже існуючих і напрацьованих здобутків вітчизняної кондитерської галузі. ... -
Інноваційні методи підвищення лояльності споживачів на підприємствах індустрії гостинності
(2023)Саме завдяки цим причинам надзвичайно важливо такій великій галузі як готельний бізнес сприяти збільшенню лояльності клієнтів. Як було вже зазначено, готельний бізнес як велика індустрія робить значний внесок у світову ... -
Організація рекреаційної зони відпочинку на території Івано-Франківської ОТГ з використанням водойм
(2023)Туризм є розвинутою та однією з найдинамічніших галузей світової економіки. Необхідно зауважити, що туризм це загальне поняття для всіх форм тимчасового виїзду людей з місця постійного проживання в оздоровчих цілях, ... -
Доступність в туризмі та гостинності: забезпечення та регулювання
(2023)Глобальний етичний кодекс туризму пропагує право всіх людей на рівність в одержанні доступу для споглядання ресурсів планети, що, у свою чергу, є головним постулатом концепції доступного туризму для всіх. За оцінками ... -
Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі
(2023)Музеї відіграють важливу роль у культурно-пізнавальному туризмі та мають значний вплив на туристичну індустрію загалом. Місце музеїв у культурно-пізнавальному туризмі може бути важливим з кількох причин: ... -
Стратегічні цілі розвитку Маріуполя як туристичного центру в післявоєнний період
(2023)Стратегія розвитку – це концептуальний документ, що містить бачення майбутнього, напрями розвитку та цільовий блок з низки стратегічних та оперативних цілей. Основною метою стратегічного розвитку міста має стати ... -
Вплив глобалізаційних процесів на розвиток туризму
(2023)Розвиток світового ринку послуг – це динамічний процес, який визначається широким спектром глобальних факторів, таких як технологічні інновації, економічні та політичні зміни, зростання міжнародної торгівлі та інші. Розвиток ... -
Удосконалення системи управління готелем: сучасні виклики та перспективи
(2023)Готельна індустрія є однією з галузей світової економіки, яка найбільш динамічно розвивається. Зростання конкуренції та зміна очікувань клієнтів ставлять під загрозу успішність готелів. У цьому контексті удосконалення ... -
Реінжиніринг сервісних бізнес-процесів як сучасний метод забезпеченні якості туристичних послуг
(2023)Основними бізнес-процесами є ті, які зорієнтовані на надані якісних послуг, що представляють цінність для зовнішнього споживача і забезпечують підприємству отримання максимального доходу. У результаті дослідження ... -
Сучасні тенденції та вимоги до розвитку туристично-рекреаційної діяльності
(2023)Головними передумовами результативного менеджменту бізнес-процесами є вживання синтезу управлінських рішень та задумів, комплекс яких убезпечує попереджувальне нівелювання небажаного впливу і слугує ... -
Сучасний стан розвитку туристичного бізнесу в Туреччині
(2023)Туреччина вважається однією з найкращих туристичних країн. Західноазійська країна знаходиться на території Західної Азії та є частиною Балканського півострова Європи Країна славиться великою кількістю історичних ... -
Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві
(2023)Система Sintegrum є важливим інструментом для підвищення якості надання послуг у готельному господарстві. Українська ІT система Sintegrum надає можливість автоматизувати навчання та атестацію співробітників. ... -
Греція на міжнародному ринку туристичних послуг
(2023)Греція – це економічно розвинена країна, сфера туризму займає важливе місце у її економіці. Сукупність природних факторів, історичного минулого, традицій та культури роблять Грецію однією з ... -
Динаміка розвитку міжнародних готельних мереж
(2023)Для аналізу динаміки міжнародних готельних мереж нами було взяти дані за 2020-2022 рр. У 2022 р. перше місце за кількістю готелів серед мереж належало китайській компанії Shanghai Jin Jiang International Hotel Group Co. ...