Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГойман, К.
dc.contributor.authorЛюбчук, Ольга
dc.date.accessioned2023-11-23T10:01:44Z
dc.date.available2023-11-23T10:01:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГойман К. Дослідження просування нового туристичного продукту на основі технологій / Гойман К., Любчук Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 26-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165252
dc.description.abstractСфера туризму є однією з найбільш динамічних та конкурентних у світовій економіці. З розвитком цифрових технологій інтернет став основним інструментом просування нових туристичних продуктів. Для успішного просування нового туристичного продукту важливо врахувати сучасні цифрові тенденції та ефективно використовувати онлайнові ресурси. У доповіді ми розглянемо ключові аспекти просування туристичного продукту з використанням цифрових технологій. Перш ніж розпочати просування, необхідно провести аналіз цільової аудиторії. Хто ваші потенційні клієнти? Які інтереси мають? Де вони шукають інформацію про подорожі? Ці питання дозволять визначити, які цифрові канали та платформи найкраще використовуватиме просування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичний продуктuk_UA
dc.subjectтуристисчні послугиuk_UA
dc.titleДослідження просування нового туристичного продукту на основі технологійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу