Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОсітковська, Поліна
dc.contributor.authorШикіна, Ольга
dc.date.accessioned2023-11-24T11:26:35Z
dc.date.available2023-11-24T11:26:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationОсітковська П. Система sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарстві / Осітковська Поліна, Шикіна Ольга // Розвиток туристичного бізнесу, економіки та підприємництва: виклики сьогодення : матеріали І всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 26-27 вер. 2023 р., м. Дніпро. – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 142-144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165301
dc.description.abstractСистема Sintegrum є важливим інструментом для підвищення якості надання послуг у готельному господарстві. Українська ІT система Sintegrum надає можливість автоматизувати навчання та атестацію співробітників. Тобто з застосуванням даної системи більше нема необхідності займатися навчанням кожного кандидата окремою. Ще однією перевагою системи є можливість самостійно налаштувати весь учбовий процес. Розглянемо різницю між Sintegrum, самостійним навчанням за допомогою знань отриманих з книг, інструкцій чи за допомогою ЛМС системи (Learning Management System). ЛМС – це система, яка, власне, управляє передачею знань, концентруючись саме на знаннях, на способу передачі цих знань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистема sintegrumuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристисчні послугиuk_UA
dc.titleСистема sintegrum як шлях підвищення якості надання послуг у готельному господарствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу